دانلود بکاپ بازی For Honor برای کامپیوتر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بکاپ بازی For Honor برای کامپیوتر
نوشته شده در سه شنبه 3 مهر 1397
بازدید : 896
نویسنده : ehsankhani
  • تصاویری از نژاد های مختلف بازی :

 


از همان ابتدای بازی متوجهی گیم پلی جذاب بازی خواهید شد. سیستم مبارزات و گیم‌پلی این بازی به خوبی طراحی‌شده است. مبارزات بازی با استفاده از دو گروه چهاربه‌چهار آغاز می‌شود و شما و هم‌تیمی‌هایتان به سراغ یک گروه دیگر می‌روید. البته مبارزات به این چهار نفر ختم نخواهد شد و سربازان دشمنانتان، با استفاده از هوش مصنوعی به مبارزه با شما خواهند پرداخت. یوبی‌سافت سیستمی با نام The Art of Battle برای این بازی طراحی کرده است که گیم پلی بازی را بسیار متمایز از بازی‌های دیگر کرده است. با استفاده از این سیستم، مبارزات یک کلید زنی ساده و ابتدایی نیست و قرار است با استفاده از این ویژگی جدید، بهترین حس تجربه‌ی یک جنگ واقعی را به مخاطب القا کند.

 

علاوه بر بخش چندنفره، For Honor دارای یک بخش داستانی جذابی است که می‌توانید به‌صورت تکی و یا به‌صورت Co-op آن را به پایان برسانید. طبق اطلاعات منتشرشده از بازی داستان بازی قرار است درباره سه نژاد سامورایی‌ها، وایکینگ‌ها و شوالیه‌ها باشد که در جهانی ویران‌شده برای به دست آوردن مناطق و منابع بیشتر با یکدیگر وارد نبردهای نفس‌گیر شده‌اند و این نبردها هزاران سال به طول انجامیده است. آپولیون شخصیت منفی بازی، آغازگر جنگ‌ها و ویرانی‌ها بوده است و حالا نیز به نظر می‌رسد این سه نژاد درنهایت قرار است به جنگ و نابودی او بپردازند.

For Honor از آن دسته بازی‌هایی است که یوبی‌سافت قول تجربه‌ی یکی از بهترین بازی‌هایش را به طرفدارانش داده است و باید این اثر اکشن و نقش‌آفرینی خاص و ویژه‌ را تجربه کرد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت game orgin همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectX-Compatible using the latest drivers
Additional Notes: Mouse and Keyboard supported.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectX-Compatible using the latest drivers
Additional Notes: Mouse and Keyboard supported

 

تصاویری از محیط بازی :

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: